Tuesday, May 23, 2006

in between things

jahapp. då var credo slut och man är visst lite arbetslös några veckor. fy vad skönt! tycker om det här med att leva i ett litet glapp. (är lite splittrad inför att komma hem till jönköping och råka stöta på jimmies familj och lite jobbig stämning.)"jag är inte bitter bara lite uppgiven"
sen har jag världens bästa sommarjobb där då jag ska kolla på fotbolls-vm, äta glass och grilla lite..

fick leka med mannen i mitt liv igår(pappa såklart)han var i stockholm och vågade till och med sova i huset!han har blivit rätt så trevlig på äldre dar. vi delar båda ett genuint fikaintresse.det är ju trevligt.

vidare så har jonne, erika, gabriella och jag vunnit en maxbox på visby. de ringde igår och sa att den står och väntar på oss där. vi hade den bästa motiveringen till varför man ska äta på Max(~Det finns en så söt och rolig tiger utanför..)fett roligt.

(sen så har det ju blivit ett par i klassen till slut. roligt va.jag kanske inte direkt rekommenderar distansförhållande men ändå!gött!)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Sunday, 02 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

Saturday, 22 July, 2006  

Post a Comment

<< Home