Friday, May 26, 2006

sthlm i mitt hjärta

en oerhört viktig sak som man behöver om man ska bo i stockholm (och dessutom bor långt utanför stan och tvingas åka tunnelbana en halvtimme in till stan) är en ipod. eme har varit duktig och pajat två hörlurar nu och tvingades åka in utan musik.en direkt konsekvens av detta är att man inte kan avskärma sig från allas dryga samtal och ordvitsar("ey, det rockar fett i råcksta. varit och rockat lite här i råcksta"...frustration)

Jag var med om jordbävningen 2006!borde trycka upp t-shirtar.mitt under pyjamaspartyt hos sara så hör vi något som låter som en stor duns. diverse olika teorier dyker upp.
*tjock tant som trillade ur sin loftsäng
*hissen gick sönder och åkte ner i botten
*en våldsam fight i lägenheten bredvid
*någon hängde sig i lägenheten ovanför och trillade ner
*bil körde in i huset.
osv. men det var en alldeles äkta jordbävning!

popaganda var redigt magiskt igår. stod och hoppade och fjöntdansade till i'm from barcelona med demares och jennifer.var imponerad av final fantasy och lycklig av mew..
påmindes återigen om att jag inte kan klä på mig. sedan när jag blir vuxen hoppas jag att jag har lärt mig att klä mig efter väder och inte humör..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Tuesday, 18 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Thursday, 20 July, 2006  

Post a Comment

<< Home