Monday, May 29, 2006

ensam i hela huset

för första gången sedan den 20 augusti har det hänt!jag har varit alldeles själv hemma.när man är sju tjejer som bor ihop händer inte det överdrivet ofta.. frida i småland, lisa och bettan i örebro, joss i linköping. trodde ellie och putte var hemma men de var hos farmor/farfar och på öland visst..så går det när man konstant springer om varandra i en vecka, man missar visst saker.

fick leka lite med ellie idag iaf. spännande utflykt till Vattnet(och glass) och mycket prat om konstiga ord, mysko filmer och det eviga ältandet om signaler,konsekvens och självinsikt.

i lördags blev jag väckt av lisa från ekhagen(jobb i jkpg),"väckte jag dig"-"va, nädå inte alls" svarar man med sin härliga morgon- nästan-målbrottsröst som man alltid gör även om någon ringer vid sju och man nyss har somnat. hon fick mig att längta lite till jönköping och sommar och jobb. jag har världens bästa jobb.nöjd.

för att lösa min separationsångest med stockholm har jag beslutat mig för att stanna kvar i höst. ibland glömmer jag nästan att jag inte vet vad jag ska göra här.blir lite smått förvånad varje gång någon frågar vad som händer i höst och jag kommer på att jag ju inte vet vad jag ska plugga/jobba.. är så nöjd med att ha fixat boende så jag tänker att allt annat kommer att lösa sig...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Sunday, 02 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Thursday, 20 July, 2006  

Post a Comment

<< Home