Monday, July 31, 2006

hysteriskt värre

helgens bröllop innehöll lite olika saker:

3 olika medeltidsdanser
orlando bloom kopia
vacker brud
enbart hela familjen svensson + 2 till vid snacksbordet(av 100 gäster..)
"eh, det heter kanelbulle inte knullbulle"
2 strömavbrott
hysteriskt trevlig britt med nice manners
1 friterad disktrasa
10 plåster på mina fötter
1 låt i 2 olika tonarter när jag spelade bas
många män i kostym
toastmastern säger" jaha, vad händer på festen då?" till mig på kyrkbacken efter vigseln..+"är inte du värdpar"
en önskan i mig att börja röka bara för att få komma därifrån
3 fnittriga sorensonsflickor
"the purple people"
en liten benjamin

2 Comments:

Blogger Theresia said...

Kommer du tillbaka till Stockholm? Vad ska du göra? =) Kram!

Thursday, 03 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan!
Vi blir grannar du och jag. Jag ska flytta till tempus! Vad sägs om lite frukost och kvällsmats date då och då?
kram kram

Monday, 07 August, 2006  

Post a Comment

<< Home