Monday, May 21, 2007

slut

jaha, blogspot var lite för avancerat för att datorerna i malawi skulle klara av det. nu sitter jag i tryggt förvar i föräldrahemmet i jönköping.man kan säga att jag har haft det bra, jobbigt, mycket, utvecklande, intensivt,slappt,intressant, varmt,roligt och förvirrande. jag är glad att vara hemma i sverige. förstår lite mer nu vad det innebär att vara svenska. har fått se den svenska senvåren och visa tobias skåne. nu bär det av till stockholm igen. jag fortsätter leva men dödar bloggen.

(jag åker pickup och försöker hålla fast mig och alla andra saker)

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

välkommen hem!!!!
kram från josefine

Monday, 21 May, 2007  
Anonymous Anonymous said...

väkommen hem!
när ska vi ses? :D
kram!

Monday, 21 May, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Nääää... inte döda bloggen :(

Tuesday, 22 May, 2007  
Blogger Theresia said...

välkommen hem! :) sköna flicka...

Tuesday, 22 May, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Välkommen till Svea Moder. :D

Tuesday, 22 May, 2007  
Blogger Katarina said...

Välkommen hem, fina du! Tråkigt med bloggen. Du skriver roligt. Men vi ses. Kramar

Thursday, 24 May, 2007  
Blogger Ellie said...

Vi ses på ikväll kanske. Och imorn kan vi kanske diskutera om om vi ska starta en gemensam blogg till sommarn ;P

Friday, 25 May, 2007  

Post a Comment

<< Home