Monday, August 21, 2006

en liten vändning

okej någon gång kring elva-kaffet vände det. jag har känt mig ganska opepp på att åka upp till stockholm och behöva anstränga mig. jag satt och tuggade på en morot och drack kaffe för att liksom komma in i mitt nya fattig-liv och vänja mig av med lyxvanor man på något sätt lyckas skaffa sig när man bor hemma igen. och tro det eller ej men i magen kände jag en viss glädje komma. det ska bli spännande att försöka hitta jobb. leta upp arbetsförmedlingen i sundbyberg och gå med i ellies bönegrupp. fy vad roligt att försöka sy lite gardiner och använda sina seriösa studentpresenter på riktigt. hålla erika uppe på nätterna med konstiga diskussioner och våldgästa josefine på lite frukost. husfester, patchwork, newlife och credobasket. ajemen det kan nog bli en riktigt bra höst ändå.

3 Comments:

Blogger lisa said...

jag har en sak som är din-- hihihihi kramar

Monday, 21 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Credobasket! w00t :)

Monday, 21 August, 2006  
Blogger lisa said...

en liten vändning skulle jag behöva i sinnet jag längtar efter er!

Wednesday, 23 August, 2006  

Post a Comment

<< Home