Sunday, December 03, 2006

nämen






jag har visst köpt en kamera. jag var hemhemma och tänkte-nu får jag rycka upp mig, jag tar väl och köper en kamera eller något. så jag tog med mig en bil och en mamma(kan ju ändå vara bra med lite förstånd) och körde upp till a6 en lördag i december(sådär halvmysigt hysteriskt). gick in i bara två affärer och tittade lite snabbt och frågade en trevlig erik om en massa saker faktiskt och sedan pekade jag på en och sa-bravissimo,honom ska vi ha.typ. jag hade förträngt att mamma blir otrevlig när man ska fråga butikspersonal något, hon misstänker alltid att de inte kan egentligenoch knipsar sådär strängt med ögonen så att man som dotter blir lite nervös och försöker uppväga hennes kassa attityd med att vara lite extra tillmötesgående,förstående och övertrevlig. kanske inte heller alltid blir så bra. hela dagen som följde blev jag en sådan där kameraterrorist som bara håller på att ta kort hela tiden och bryr sig mer om korten de hon tar kort på.(nä,givetvis inte) men jag tog iallafall nästsan 100 bilder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home