Saturday, August 26, 2006

hihihi

idag var jag å tränade på friskis. på ett sådant där fjöntpass då vuxna människor springer omkring och gör lustiga rörelser till musik. idag var det särskilt lustig musik också. typ björn skifs och mysko tidig svensk nittiotalsmusik blandat med newage-flum. höjdpunkten var nog den italienska balladen som värden hade valt som lämplig armhävningslåt. men det gjorde inget. för jag ska till malawi! när jag virrar omkring och försöker hitta gympalokalen bakom alla speglar och konstiga gymmaskiner ringer han och säger att de gärna vill att jag åker i februari. fnitter. jag ska alltså till afrika i tre månader i vår. med andra ord så hade jag mycket överskottsenergi på passet sen.

för att fortsätta fnittrandet tillbringade jag kvällen hos jennifer och demares. vi hade tänkt lite filmmys men det blev mest att jag och demares satt och pratade och gapskrattade medan jennifer satt och småflinade. fina flickor.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Emelie, va roligt för dig att du får åka! Tack för att du ringde idag. jag blev glad. Glimåkra är litet...men det finns fina människor här, tror jag. Ta hand om dig och din själ (och anden med..)! KRAAM

Saturday, 26 August, 2006  
Blogger sving said...

Härligt med Malawi!! Vi kollade in var landet ligger...långt bort...

Det här blir säkert en upplevelse för livet. Kul med förberedelser på Hålland och i Härnösand.
Ha dé

Saturday, 26 August, 2006  
Blogger sving said...

Härligt med Malawi!! Vi kollade in var landet ligger...långt bort...

Det här blir säkert en upplevelse för livet. Kul med förberedelser på Hålland och i Härnösand.
Ha dé

Saturday, 26 August, 2006  

Post a Comment

<< Home