Tuesday, December 05, 2006

vill

har tillbringat för många timmar i soffan på blackebergs gruppbostad. man myglar inte när man sitter i soffan på det här jobbet utan arbetet kräver att man tillbringar större delen av sin tid med ett öga på sin boende och det andra på typ doktorn kan komma. detta leder till en stor rastlöshet i mig och just nu vill jag verkligen verkligen verkligen:

*ut och springa några varv kring slottet
*köra bil riktigt fort
*kanske till och med slåss lite
*gå på skivstångspass på friskis
*cykla uppför björnebergsbacken stående
*simma någon kilometer
*ha pulkarace
*köra en seriös orientering/skattjaktstävling

men först innan jag tar mig an sådana där svettiga saker ska jag sova ännu en natt här. eller ja, ligga i en säng här på blackeberg och tänka på sömn iallafall.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du är fin du Emelie!
Idag har jag och Hanna pratat Etiopien... såg en artikel om Malawi då.
Snart kommer Josef, har väntat toklänge på att få se honom igen.
Sov gott!
kram

Wednesday, 06 December, 2006  
Blogger lisa said...

jobbar du hela tiden?
lala tänker på dig ibland du är bra du -nu bor elsabet här också vi är glada. höras kram
jönköping i jul?
jag bara kort och lite

Tuesday, 12 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

hej emelie..
nu har jag läst nästan hela din blogg och saknar dej jättemycket. (tur att vi ska ses den 29e då...)
puss!

Tuesday, 12 December, 2006  

Post a Comment

<< Home